Thursday 29 October 2015

SEDIA MENERIMA TEMPAHAN... ANDA PASTI PUAS HATI...

Assalammualaikum semua..

Alhamdullillah..
Jagung Madu Manis  hasil usaha belia P2G Sungai Burong, Tanjung Karang semakin mendapar perhatian daripada para peniaga jagung dan pasaran tempatan.

Saya memberi peluang kepada anda untuk menjadi reseller/agen menjual jagung madu manis sebagai satu langkah untuk menaikkan kewangan anda.

Kepada penjual jagung yang ingin mendapatkan bekalan jagung madu manis "TONGKOL" atau "LERAI" sila lah berhubung dengan saya untuk berbincang dan mendapatkan harga borong.

Saya juga membekalkan Jagung Madu Manis Gred A, B dan C dan menyediakan tempahan kepada penigaan mengikut tarikh yang ditetapkan agar peniaga sentiasa menerima Jagung Madu Manis yang masih segar untuk menjaga kualiti jagung madu manis tersebut.

*******************************************************

Ladang Jagung Madu Manis hasil 
Usahasama Belia P2G Parit 2, 
Sungai Burong, Tanjung Karang, Selangor


Hasil Tanaman Jagung Madu Manis


untuk di bekalkan kepada peniaga tempatan









Turut membekalkan Jagung Madu Manis Lerai


tempahan daripada customer semakin meningkat




Jagung Madu Manis yang telah di packing
untuk Produk Jagung Madu Manis daripada peniaga




Jagung Madu Manis Butter Cup


Produk Jagung Madu Manis Bakar



Bubur Jagung Madu Manis 



Cucur Jagung Madu Manis 


Jagung Madu Manis Rebus/Kukus





Jadi tunggu apa lagi, 


segeralah hubungi saya untuk deal harga


Jagung Madu Manis yang terbaik untuk para 


pelanggan saya hormati.

Saya berikan peluang yang sangat menguntungkan 

buat anda, terbuka lebar peluang menjadi 

reseller / agen JAGUNG MADU MANIS hubungi:

SHIMA 0133746456


(sebelum Call, Whatsap atau sms dulu)







No comments:

Post a Comment